دسته‌بندی نشده

برای رفتن به مسافرت و پیک نیک چه لوازمی لازم هست ؟

لوازم مسافرت و پیک نیک

برای مسافرت یا پیک نیک رفتن نیاز به یک سری از لوازم و وسایل هست که همیشه نبودنشون ما رو به درد سر میندازه ، تکمیل نبودن سبد پیک نیک میتونه خاطره ی خوب سفر یک روزه ی مارو تبدیل به خاطره ی تلخ کنه .

اما سوال اصلی این هست که چه لوازمی دقیقا مورد نیاز هست ؟ آیا اینکه کلی وسیله با خودمون همراه کنیم راه حل مناسبیه تا بتونیم همه ی نیازهامون رو رفع کنیم ؟ پاسخ به این سوال قطعا نه هست ! نیازی نیست که کلی بار با خودمون ببریم و برای جابه جای اونا دردسر بکشیم کافیه فقط لوازم اصلی و ضروری رو با خودمون ببریم که در ادامه به معرفی تعدادی از این لوازم خواهیم پرداخت.

لوازم مسافرت و پیک نیک رو دسته بندی کنید !

قبل از اینکه برای بستن سبد پیک نیک یا چمدان سفر لوازمی که همراه میبرید را دسته بندی کنید تا جمع آوری آنها راحت تر باشد مثلا برای همراه بردن خوراکی ها آنها را داخل زیپ کیپ قرار بدین و از هم جدا کنید و یا لوازم بهداشتی مثل الکل و یا دستمال را حتما در دسترس قرار دهید و آنها را در انتهای چمدان قرار ندهید .بعد از دسته بندی دقت باشد وسایل را طوری جا دهید که فضای کمی را اشغال کنند به عنوان مثال لباس های خود را جوری تا بزنید تا به کوچک ترین ابعاد خود برسند .

sommardag picnic case homekade 4

معرفی لوازم مسافرت و پیک نیک

سبد پیک نیک :

سبد پیک نیک جز مهمترین اقلامی هست که همیشه در مسافرت های کوتاه و بلند همراه ما هستند اما برای انتخاب این سبد با به نکاتی دقت کرد ،اندازه ی سبد باید مناسب باشد طوری که همه ی لوازم دمه دستی داخل آن جا شود اما خود سبد ابعاد بزرگی نداشته باشد و جای زیادی را اشغال نکند،همچنین وزن زیاد بالایی نداشته باشد و در عین مقاومت بالا حمل و نقل آن آسان باشد.

دقت کنید که سبد پیک نیک حتما دارای روکش عایق داشته باشد تا خوراکی های داخل آن به‌راحتی دمای خود را از دست ندهند ، دارای دسته‌های راحت باشد تا حمل آن آسان شود و در انتها حتما زیبا باشد . پیشنهاد هومکده به شما انتخاب سبد پیک نیک ایکیاست.

sommardag picknik case haomekade 1

لوازم استراحت : 

استراحت کردن امری ضروری در هر زمان است ، چه سفر یک روزه و چه مسافرت چندین روزه در هر حال باید زمانی را برای استراحت در نظر بگیریم ، برای استراحت به لوازمی مانند چادر مسافرتی ، کیسه خواب ، پتو مسافرتی ، بالشتک های کوچک و …. نیاز داریم که بهتر است لوازمی با ابعاد کوچک و وزن سبک انتخاب کنیم .پیشنهاد هومکده به شما انتخاب پتو مسافرتی تک نفره ایکیاست .

30424385 1

 

لوازم آشپزی :

لوازم آشپزی شامل تخته های برش که بهتر است از نوع تخته منعطف باشد تا جای کمتری را به آن اختصاص دهیم ، به همراه تخته چاقو نیز حتما به کارمان خواهد آمد چه برای برش گوشت و سبزیجات و چه برای برش زدن میوه و مرکبات .بهتر است از چاقو غلاف دار استفاده شود تا در هنگام جابه جایی برای ما دردسر ساز نشود.

finfoerdela bendable chopping board green 1

 

ظروف نگهداری غذا :

برای ما راحت تر است که غذای خود را در منزل بپزیم و همراه ببریم ، گرچه پخت غذا در طبیعت حال و هوای خاص خود را دارد اما امکانات برای پخت و پز در منزل بیشتر است و گاهی اوغات ترجیح این است که غذا را در منزل آماده کنیم.برای جابه جایی خوراک ، میوه های خورد شده ، سبزیجات ریز شده و … میتوانیم از ظروف نگهداری غذا استفاده کنیم .

دقت داشته باشید که این ظروف چه پلاستیکی و چه شیشه ای باشند حتما نوار عایق بندی داشته باشند تا محتویات داخل ظرف به بیرون نشت نکند ، حدالمقدور از ظروف سبک استفاده شود که حمل آنها راحت تر باشد. پیشنهاد هومکده به شما انتخاب ظروف نگهداری غذا ایکیاست.

pruta food container set of 17 transparent green 3

 

 

درب بازکن :

در هر زمان و هر مکانی برای بازکردن آسان تر درب بطری و کنسرو ها از درب بازکن استفاده میکنیم ، درب باز کن مناسب را با خود به سفر ببرید تا زمان زیادی را صرف بازکردن درب انواع قوطی ،کنسرو ، نوشیدنی و … نکنید.

uppfylld jar opener homekade 1

فلاسک چای و قهوه : 

نویشدن انواع نوشیدنی در فضای باز لذتی بی حد را به همراه دارد خصوصا نوشیدن یک چای داغ در زمان سرما ، برای اینکار لازم است حتما آب جوشیده داغ به همراه داشته باشیم که این امر نیاز به یک فلاسک با کیفیت دارد تا زمان زیادی آب را در دمای بالا نگهدارد.

sluka vacuum flask homekade 1

لوازم بهداشتی :

برای شست شو دست ها و ظروف حتما یک مایع شوینده و اسکاچ لازم است و برای حفظ بهداشت فردی انواع پد آرایشی بهداشتی ، حوله ، دستمال های یکبار مصرف و … لازم است که پیشنهاد میشود از لوازمی با دوام و سبک استفاده شود .

krama washcloth multicolour homekade 4

لوازم کمک های اولیه : 

احتیاط امری جدا نشدنی از سفر و در کل از زندگی است برای سفر رفتن نیاز هست که حتما داروهای ضدعفونی کننده مانند بتادین ، باند ، گاز استریل ، چسب زخم ، مسکن های معمولی ، پماد گزیدکی و … را به همراه داشته باشیم.

سخن آخر

فروشگاه اینترنتی هومکده با ارائه لوازم مسافرت و پیک نیک برند ایکیا می‌تواند در خرید این تجهیزات به شما کمک بسیاری کند. ظروف این برند در سایت هومکده با قیمت‌های مناسب و در پکیج‌های تخفیفی عرضه می‌شوند. برای خرید فقط کافی است لینک مربوط به آن شوید و لذت خرید را تجربه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *